In de wereld van leadgeneratie is de kwaliteit van leads een bepalende factor voor succes. Een veelvoorkomend probleem bij leadgeneratie is dat het telefoonnummer van een lead niet altijd blijkt te kloppen. Het telefoonnummer dat is ingevuld door een lead lijkt niet te bestaan, of hoort niet bij de persoon die het heeft ingevuld. Dit leidt niet alleen tot een lagere ROI, maar ook tot irritatie bij mensen die ongevraagd benaderd worden. Sendt heeft een nieuwe verificatiemethode ontwikkeld die een waterdichte oplossing biedt voor deze problemen.

Waterdichte verificatie

Sendt heeft in haar campagnes een verificatiemethode geïntroduceerd die ervoor zorgt dat elke lead automatisch geverifieerd kan worden. Deze technologie garandeert dat het telefoonnummer dat een lead heeft ingevuld ook bij deze lead hoort. Of het nu gaat om per ongeluk of bewust verkeerd ingevulde telefoonnummers, onze verificatiemethode detecteert dit. Heeft een lead het per ongeluk verkeerd ingevuld, dan heeft deze ook de mogelijkheid om dit alsnog te corrigeren.

Voordelen van de nieuwe verificatiemethode

Meer bereik, verhoogde interesse:

Met de verificatiemethode van Sendt bereik je niet alleen meer leads, maar weet je ook zeker dat de leads die je binnenkrijgt, echt geïnteresseerd zijn. Doordat leads een verificatieproces afronden, bevestigen ze actief hun interesse en de juistheid van hun telefoonnummer.

Hogere ROI:

Door te garanderen dat het telefoonnummer klopt, verhoogt de kwaliteit van je leads aanzienlijk. Dit betekent dat je verkoopteam efficiënter kan werken en zich kan richten op waardevolle prospects. Dit verhoogt de kans op succesvolle conversaties en uiteindelijk meer omzet.

Lagere belkosten:

Correcte gegevens leiden tot minder mislukte belpogingen, wat direct resulteert in lagere belkosten. Je hoeft niet langer onnodig tijd en geld te verspillen aan het bellen van verkeerde nummers.

Minder irritatie:

Door ervoor te zorgen dat je alleen geïnteresseerde mensen benaderd worden, voorkom je irritatie en imagoschade. Niemand wil uiteindelijk ongevraagd gebeld worden over een propositie waar geen interesse voor is getoond.

Hogere motivatie onder verkoopteams:

 Wanneer je verkoopteam weet dat ze met correcte leads werken, stijgt hun motivatie. Ze verspillen minder tijd aan nutteloze belletjes, krijgen minder negatieve reacties en hebben meer succes, wat hun werkplezier en prestaties verhoogt.

Naleving van wetgeving:

In sommige gevallen verplicht de wetgeving dat de gegevens van leads correct en verifieerbaar zijn. Dit zet zich wereldwijd voort, en het is goed mogelijk dat dit in de toekomst overal verplicht wordt. Met onze verificatiemethode zijn wij hier al op voorbereid.

Wil je meer weten over onze verificatie methode? Neem gerust contact met ons op, dan laten we graag aan je zien hoe het werkt. Mail naar Marc Don  m.don@sendt.nl of Marcel Misdorp m.misdorp@sendt.nl  of bel 088 770 4570