Betere leads en het maximale rendement halen uit de beschikbare marketingbudgetten. Beter inzicht in wat wel en niet werkt om zo resultaten te kunnen optimaliseren. Als dit goed klinkt, hebben wij goed nieuws voor je: wij lanceren volgende week officieel het Sendtportal 2.0! Dit is hoe dit platform tot stand is gekomen en hoe het jou gaat helpen.

Sendtportal 2.0 voor nog betere leads

Het afgelopen jaar is ons eigen marketingplatform niet achtergebleven. Wij hebben hard gewerkt om deze uit te breiden en te verbeteren. In januari en de eerste helft van februari draaiden we een test met de beta-versie. En volgende week is het dan zo ver: de officiële lancering.

Wat hebben we precies gedaan?

Wij hebben alle campagnes en de online kanalen die wij hiervoor inzetten gekoppeld aan ons eigen platform. Denk aan kanalen als Facebook, Google, e-mail, LinkedIn, TikTok en DSP’s (demand side platform). Op die manier brengen wij alle marketinginformatie van verschillende bronnen handig samen op één plek. Enkele voorbeelden van informatie die op campagneniveau wordt verzameld in ons nieuwe marketingplatform:

  • Het aantal vertoningen van advertenties
  • Click through ratios (CTR’s)
  • Conversieratio’s
  • Gemaakte kosten per lead
  • Totale kosten per kanaal

De toegevoegde waarde van dit intuïtieve dashboard

In ons nieuwe intuïtieve dashboard kun je gemakkelijk gedetailleerde rapportages en vergelijkingen samenstellen. Zo krijg je eenvoudig en overzichtelijk toegang tot alle informatie die jij nodig hebt om betere leads te genereren. Onze creatives, media buyers en klanten krijgen zo veel sneller en gemakkelijker realtime inzicht in al onze online activiteiten en bijbehorende resultaten. Deze ultieme transparantie levert aanzienlijke voordelen op.

Actuele informatie stelt ons in staat sneller in te grijpen en de juiste keuzes te maken. Er is meer aandacht voor wat werkt en er kan afscheid genomen worden van wat niet werkt, om zo de resultaten te optimaliseren. Uiteindelijk kunnen wij hierdoor nóg betere leads genereren en het maximale rendement halen uit beschikbare marketingbudgetten.

Die transparantie heeft nog een ander voordeel. Doordat alle informatie beschikbaar is voor onze klanten, kunnen zij veel meer invloed uitoefenen en een grotere bijdrage leveren aan het succes van de leadcampagnes die wij voor hen verzorgen. Die feedback is voor ons van grote waarde, omdat deze input een belangrijke succesfactor vormt voor het kunnen leveren van goede leads – zowel bij de opzet van de campagne als op elk ander moment tijdens het draaien van de campagne.

Wij zijn er klaar voor!

We zijn ontzettend trots en blij om de lancering van Sendtportal 2.0 aan te kunnen kondigen. Het vormt een essentieel onderdeel van de transitie van ‘lead generation oude stijl’ naar ‘het nieuwe normaal van lead generation’. Transparantie is de sleutel voor een betere (en nauwere) samenwerking tussen ons en jou als klant. Vol vertrouwen kunnen wij zeggen dat het ons met Sendtportal 2.0 gaat lukken om deze samenwerking te optimaliseren, om zo de kwaliteit van de leads en de klanttevredenheid nóg hoger te krijgen!

Meer weten?

Ben jij ook nieuwsgierig hoe onze portal inzicht geeft in conversies en transparantie het wisselgeld is voor een nauwere samenwerking en nog betere leads? Vraag dan hier een DEMO aan. Wij leggen je graag uit wat dit voor jou kan betekenen!